lørdag 6. juni 2009

Er det normalt å få "naglabed" i juni? Brrrrr...

Har nettopp kravla rundt på det steinkalde steinterrassegolvet mitt for å dokumentere det siste jeg har kreert på smykkefronten = brrr...
Men jeg trengte en sol og en bakgrunn til øredobbene som jeg fikk dilla på å lage.
Egentlig skulle de grønne være til en venninne, og da de var ferdige hadde jeg jo perlene mine framme, også var det så gøy å perle, også gjorde det plusetselig ikke noe at kl. var 00.34 og det var natt til torsdag, også gikk det så fort å lage de, også var det så gøy å lage smykker igjen...

1 kommentar:

TINA sa...

Wow! Du er en innbitt perlefotograf, kravler rundt på iskalde terrassefliser, og perler halve natta! hihi.... stå på, gogoGO! ;)
Kjempefint du har fått det på ziden din du, du er ZUPER!

Hilzen Tzina ;)